manysolutions.reismee.nl

iPhone reparatie klaar terwijl u wacht.

Voor een vakkundige en snelleiphone scherm vervangen bent u bij New Phone Repair aan het juiste adres. Voor een gemiddelde iPhone reparatie bedraagt reparatietijd ongeveer 30 minuten. De meest voorkomen de herstellingen zijn het repareren van het scherm, het vervangen van een accu, het verangen van de dockconnector of het herstellen van software. In tegenstelling tot vele andere reparatielocaties hoeft u bij ons geen afspraak te maken. Een uniek concept wat wij hanteren is de ''klaar terwijl u wacht''' service. U kunt vrijblijvend in een van onze vestigingen binnen lopen en onder het genot van een kopje koffie wachten op uw iPhone reparatie. Binnen 30 minuten staat u weer buiten met een werkende iPhone.

iPhone reparatie in Antwerpen

Bent u woonachtig in Antwerpen, Dan kunt u voor uw iPhone reparatie makkelijk binnenstappen in onze Winkel in Antwerpen. Wij hebben in elke vestiging alle onderdelen op voorraad om uw reparatie te plaatse te kunnen herstellen.

iPhone reparatie in Gent

Bent u woonachtig in Gent? Dan kunt u voor uw iPhone reparatie makkelijk binnenstappen in onze Vestiging in Gent. Wij werken uitsluitend met met getraind personeel wat periodiek wordt bijgeschood. Een andere geruststellende gedachten is dat er altijd een 6 maanden garantietermijn geldt op het vervangen onderdeel.

Waarom Newphonerepair voor uw iPhone reparatie?

Reparaties worden enkel uitgevoerd door gecertificeerde monteurs

Bereikbaar: makkelijk te bereiken met auto of openbaar vervoer.

Garantie: 6 maanden garantie op reparaties en vervangen onderdelen.

Prijs: Wij hanteren scherpe conurrende tarieven

Snelheid: De gemiddelde iPhone reparatie duurt 30 minuten.