manysolutions.reismee.nl

iPhone reparatie Goirle

Niets is zo vervelend als het laten vallen van je huawei scherm vervangen. Als er een scheur in je glas zit of je ziet niets meer op je scherm dan is een iPhone scherm reparatie nodig. Woon je in Goirle dan zit de GSMsjop bij je om de hoek.

Wij voeren de volgende iPhone reparatie uit.

Ook als er andere klachten zijn met de computerwinkel genk wij dat maken. Denk bv. aan een USB oplaadconnector, aan uit knop enz. Ook kun je bij ons terecht voor HTC reparatie, Nokia Reparatie, Samsung reparatie, iPad reparatie, iPod reparatie, LG reparatie, Sony reparatie, Huawei reparatie enz. Gelukkig hebben onze monteurs ruim voldoende ervaring met de iPhone reparatie waardoor het glas of het beeldscherm of andere onderdelen snel vervangen kunnen worden.

iPhone reparatie is altijd direct klaar voor Goirle

Momenteel repareren wij het iphone x scherm vervangen, glas van een iPhone waarvan uw glas gebroken is of je ziet niets meer op je scherm voor een hele scherpe prijs.

De onderdelen zijn altijd op voorraad, en een afspraak maken is niet nodig bij ons. U kunt gewoon bij ons wachten op een iPhone reparatie.

Waar een iPhone reparatie uit laten voeren

Bezoek onze winkel zonder afspraak tijdens de openingstijden. Onze monteurs zitten 6 dagen per week voor u klaar en kunnen meestal direct aan uw reparatie beginnen. Een iPhone reparatie neemt slechts een tiental minuten in beslag.

Als uw iphone 8 scherm herstellen of tablet thuis op de grond of in het toilet is gevallen valt deze schade bij de meeste verzekeraars onder de inboedelverzekering. U dient enkel te controleren of deze schade ook bij uw inboedelverzekering in de dekking zit (Dit is het geval bij 99% van de verzekeringen), en onze rekening naar uw verzekeraar te sturen. Met deze werkwijze zijn alle reparaties die wij uitvoeren voor u dus vrijwel kosteloos.

Heeft u nog vragen, wij staan u graag te woord, maar zien u nog liever gewoon aankomen in Tilburg. Ons telefoonnummer is 013-5364632 of mobiel 06-10640640 Liever per email contact, klik dan hier. Graag tot ziens.